POS Media testují zvuk v reklamě
Počátkem listopadu spustila POS Media CR ve spolupráci s firmou Audioreflektory čtyřtýdenní testování technologie s názvem Directed Audio. Do testu se zapojila společnost Unilever v rámci své kampaně na omáčky Hellmann´s. Zvukové zařízení s vlastnostmi podobnými světelnému paprsku do prostoru poblíž prodejního regálu, kde je umístěný poutač Shelf Stopper, vysílá reklamní sdělení ve formátu rádiového spotu. Sdělení je určeno pouze zákazníkovi, který je v dosahu paprsku, další nakupující nejsou rušeni. Test má potvrdit, nakolik je z hlediska nakupujících zajímavá kombinace zrakového a sluchového vjemu. „Díky vlastnostem směrového ozvučení je možné využít tohoto prvku jako nápaditého doplňku ostatních instorových nosičů, jakými jsou například podlahová grafika, paletová vystavení, ale především digitální média, “ řekl Country Manager POS Media CR Emil Kováč. Podle zájmu zadavatelů se firma rozhodne, jestli zařízení zakoupí, nebo ho bude pronajímat pro jednotlivé kampaně. Nejde o první uvedení technologie u nás, firma Audioreflektory ji už vyzkoušela v OC Chodov a technologii zavádí ve spolupráci s Českou poštou na pilotních pobočkách. Jak řekl Strategii zástupce společnosti Jan Hanák – o technologii Direct Audio projevilo zájem i Národní technické muzeum.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
John J. Hardy, Saxo Bank
Šokující předpověď - Nvidia dosáhne dvojnásobku hodnoty Applu
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory