Playboy snížil ztrátu
Oznámila to firma, která je jedním z nejznámějších vydavatelů pánských časopisů na světě. Tržby společnosti se propadly o 20 procent na 56 milionů dolarů kvůli poklesu příjmů z tiskových, televizních i licenčních aktivit. Snížily se však rovněž restrukturalizační náklady, které činily pouze půl milionu dolarů ve srovnání s 6,3 milionu před rokem.
Časopis Playboy vznikl v roce 1953 a podle celkového globálního nákladu je nejprodávanějším pánským měsíčníkem na světě. Celkem má 27 zahraničních licenčních vydání a kolem 15 milionů čtenářů. Česká mutace časopisu Playboy patří mezi nejstarší zahraniční tituly na trhu; první číslo se v trafikách objevilo už v roce 1990.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
22.11.2024 Výsledková sezóna: Obhájila Nvidia svou…
18.11.2024 Nejlepší telefon za 2 990 Kč. Motorola má hit…
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Dvojnásobný růst prodeje bytů oproti loňsku: Co to znamená pro ceny?
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak trh reagoval na volby v USA? Historická maxima, ale i prudké propady
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?