Playboy snížil ztrátu
Oznámila to firma, která je jedním z nejznámějších vydavatelů pánských časopisů na světě. Tržby společnosti se propadly o 20 procent na 56 milionů dolarů kvůli poklesu příjmů z tiskových, televizních i licenčních aktivit. Snížily se však rovněž restrukturalizační náklady, které činily pouze půl milionu dolarů ve srovnání s 6,3 milionu před rokem.
Časopis Playboy vznikl v roce 1953 a podle celkového globálního nákladu je nejprodávanějším pánským měsíčníkem na světě. Celkem má 27 zahraničních licenčních vydání a kolem 15 milionů čtenářů. Česká mutace časopisu Playboy patří mezi nejstarší zahraniční tituly na trhu; první číslo se v trafikách objevilo už v roce 1990.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.06.2024 Překoná zlato historická maxima?
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Miroslav Novák, AKCENTA
Červnové zasedání bankovní rady ČNB – poslední snížení úrokových sazeb o 50 bodů
Petr Lajsek, Purple Trading
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets