ČT čeká propad příjmů o 200 milionů
Celkově tak ČT za reklamu utrží 510 až 530 milionů, přičemž ke konci třetího čtvrtletí to bylo 375 milionů. Informoval o tom tiskový mluvčí ČT Ladislav Šticha. Podle něj je příčinou ekonomická krize. S tou se potýkají také komerční televize jako například Nova a Prima.
Šticha také uvedl, že vedle poklesu výnosů z reklamy se snížily i výnosy ze sponzorování pořadů. Přesné číslo však neuvedl. Kvůli nižším příjmům tak Česká televize musí zavést řadu úsporných opatření.
"Okamžitě byla provedena pětiprocentní redukce režijních nákladů a v těchto dnech se finalizuje první fáze restrukturalizačního programu. Ten zahrnuje komplexní reorganizaci, snížení počtu pracovníků včetně nejvyššího managementu a optimalizaci výkonů na všech úrovních společnosti," uvedl Šticha.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři