(Kurzy.cz)
HORECA - inspirací i v době krize
Pružně reagovat na změnu chování spotřebitelů v době ekonomické krize je zásadním postojem pro všechny podnikatelské subjekty, oblast ho.re.ca nevyjímaje. Jedenáctý ročník veletrhu HORECA, který se koná ve dnech 20.–22. 10. 2009 v pražském Veletržním paláci, je proto pojatý ve znamení nových přístupů k podnikání a možností rozvoje v době ekonomické recese. Dostatečnou inspiraci návštěvníkům veletrhu poskytne téměř 70 expozic!
Jíst a pít se bude stále, jde však o to jak, kde a za kolik. A s tímto postojem je spojen i odbyt celé řady dalších služeb, které do nomenklatury ho.re.ca. spadají. „Spotřebitelé i poskytovatelé služeb přehodnocují své chování a toho je třeba využít. Proto je naší snahou přinést nové podněty na cestě k prosperitě celého odvětví,“ hodnotí situaci Adam Weber, generální ředitel společnosti AC Expo.
Jedním z aktuálních témat dnešní doby je hnutí Slow Food. Výrobky Slow Food lze charakterizovat slovy – dobrý, čistý a fair – výrobky dobré chuti bez škodlivých přísad a za „férovou“ cenu. Kdy jindy využít tohoto potenciálu, než právě v době ekonomické krize? V rámci veletrhu HORECA proto proběhne vyhlášení soutěže o Výroční cenu Slow Food Prague pro rok 2009.
Ekonomickému aspektu podnikání bude věnována celá řada akcí – například Seminář svazu účetních, který se zaměří na problematiku DPH v hotelích a restauracích a aktuality v daních a účetnictví. Do odborného programu přispěje rovněž HORECA FORUM s Konferencí „Cestovní ruch – nástroj ekonomického rozvoje regionů“. Do tajů barmanského umění zasvětí návštěvníky barmanská soutěž HORECA TRUL CUP 2009, a to ve verzi profesionální i juniorské. Na mladé je zaměřen také první ročník soutěže Mistr kávy junior. Inspirativní může být rovněž přednáška „Tvořivě překvapte a naučíte se prodávat“. Chybět nebude ani módní přehlídka profesních oděvů.
Jedenáctý ročník veletrhu HORECA si klade víc než kdy jindy za cíl přinést ty nejlepší podněty k restrukturalizaci podnikatelských aktivit tak širokého a významného odvětví, jakým segment ho.re.ca bezesporu je.
Více informací naleznete na www.horecaexpo.cz.
O společnosti AC Expo:
AC EXPO s.r.o. patří k významným organizátorům výstav a veletrhů, které se dokonalou organizací, vysokou kvalitou poskytovaných služeb, zastoupením vystavujících firem a zaměřením veletrhů řadí ke špičce v České republice. Kromě organizování specializovaných veletrhů a společensko-reklamních akcí ve Veletržním paláci v Praze zajišťuje AC EXPO prezentace českých firem na veletrzích v zahraničí a každoročně přichází s novými zajímavými projekty. www.acexpo.cz.
Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři