Raiffeisen spustila zimní kampaň
Ke každé nově uzavřené smlouvě o stavebním spoření může klient získat vánoční prémii, která je včetně státní podpory až pět tisíc korun. RSTS se rozhodla navázat na úspěšnou kampaň na tzv. Superbonusy a stávající mimořádnou nabídku rozšířila a vylepšila. Klientům, kteří budou mít na svém účtu stavebního spoření ke konci ledna příštího roku naspořeno aspoň 20 tisíc korun, připíše kromě plné státní podpory tří tisíc korun i mimořádnou vánoční prémii dva tisíce korun. Kampaň přitom cílí i na mladé (narozené v roce 1990 a později), kteří dostanou lepší úročení vkladů, nižší poplatek za uzavření smlouvy a postavičku Superstandy.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz