Coca-Cola vám to spočítá
Marketingový krok má být součástí globální snahy firmy zvýšit povědomí spotřebitelů o energetických hodnotách konzumovaných tekutin. Firma chce být zároveň první z výrobců nápojů, která se k podobnému kroku odhodlá. V první vlně se nové etikety chystá zavést v Evropě a Austrálii, trh USA a Mexika bude následovat. Na všech svých produktech chce informace zviditelnit do roku 2011.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
12.12.2024 Český trh zaplavily extrémně zlevněné Samsungy.
05.12.2024 K nejprodávanějšímu telefonu sezony tablet zdarma.
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Inflace v listopadu 2024: Jakou investiční strategii zvolit?
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Černý pátek skončil, spotřebitelé utráceli více přes e-shopy, tržby v kamenných obchodech klesly
Štěpán Křeček, BHS
John J. Hardy, Saxo Bank
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory