Inzertní příjmy klesly o desetinu
To je zhruba o 1,4 miliardy méně než před rokem. Informovala o tom Unie vydavatelů na základě statistiky TNS Media Intelligence. Meziroční propad se za poslední měsíc zvýšil zhruba o 0,2 miliardy Kč. Vyjádřeno procenty byl souhrnný inzertní příjem vydavatelů meziročně o 11,5 procenta nižší.
Podle dřívějšího vyjádření koordinátora mediálních služeb Unie vydavatelů Jana Pochmana není podobný meziroční pokles oproti mnohým prognózám žádnou tragédií. Podle něj byl navíc rok 2008 z hlediska inzertních příjmů pro vydavatele úspěšný, takže současný pokles je spíše návratem k letům 2006 a 2007.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři