Strategie.cz (Strategie.cz)
Marketing a média  |  06.09.2009 06:03:00

V Praze vzniká mezinárodní festival

Praha se příští rok v květnu stane dějištěm prvního festivalu reklamy PIAF – Prague International Advertising Festival.

Ambice pořadatelů jsou velké. Festival chce české, především odborné veřejnosti představit špičkové evropské i mimoevropské práce ze všech oborů komerční komunikace. Televizní a rozhlasové spoty, tiskovou, online reklamu, outdoorové kampaně, komplexní komunikační řešení a inovativní přístupy k reklamě bude posuzovat mezinárodní porota složená z respektovaných profesionálů. I když se soutěžní klání odehraje především mezi agenturami, odborný program je určen všem zájemcům o komerční komunikaci. Festival začne ve středu 19. května a vyvrcholí v pátek 21. května předávacím ceremoniálem.

„Účast na obdobných akcích v zahraničí je pro české firmy, zejména v tomto období, čím dál nákladnější. Přitom výměna zkušeností a kontakt se světovou reklamou jsou pro branži nenahraditelné. Naši marketingoví profesionálové by za ceny srovnatelné s tuzemskými semináři a konferencemi měli dostat opravdu špičkové know-how,“ uvedl ředitel PIAFu Marek Hlavica. Na dotaz Strategie, zda považuje zrovna současné období hospodářské recese za ideální pro vznik nového festivalu, odpověděl, že právě doba, kdy se reklamní byznys snaží vyrovnat s novou situací, dává příležitost novým, odvážným projektům: „Agentury si začínají uvědomovat, že musejí hledat nové cesty ke klientům. A zadavatelé po nich chtějí efektivnější, účinnější způsoby, jak oslovit zákazníka. Pokud budou sedět doma, nemohou z krize vyjít vítězně. Proto vzniká PIAF právě v téhle době – jako nová, atraktivní, dynamická a dostupná platforma pro ty, kteří se chtějí aktivně podílet na určování směru marketingové komunikace i v příštích letech.“

Duchovním autorem myšlenky festivalu je Martin Štěpánek, někdejší prezident Asociace komunikačních agentur. Ten na svoji funkci právě v souvislosti s PIAF letos rezignoval. Protože jde o festival mezinárodní, do soutěže se mohou hlásit agentury odkudkoliv. Festival nechce podobným událostem v Evropě konkurovat rozsahem, ale vysokou profesionální úrovní a originalitou. „Jsme také přesvědčeni, že svoje kouzlo může mít pro zahraniční účastníky sama Praha. Navíc pracujeme na novinkách, které PIAF odliší od festivalů reklamy v zahraničí,“ doplňuje Hlavica. Přesnější program festivalu, informace o složení poroty, soutěžních kategoriích a podmínkách účasti budou zveřejňovány postupně do začátku příštího roku.

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář





Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688