V Praze vzniká mezinárodní festival
Ambice pořadatelů jsou velké. Festival chce české, především odborné veřejnosti představit špičkové evropské i mimoevropské práce ze všech oborů komerční komunikace. Televizní a rozhlasové spoty, tiskovou, online reklamu, outdoorové kampaně, komplexní komunikační řešení a inovativní přístupy k reklamě bude posuzovat mezinárodní porota složená z respektovaných profesionálů. I když se soutěžní klání odehraje především mezi agenturami, odborný program je určen všem zájemcům o komerční komunikaci. Festival začne ve středu 19. května a vyvrcholí v pátek 21. května předávacím ceremoniálem.
„Účast na obdobných akcích v zahraničí je pro české firmy, zejména v tomto období, čím dál nákladnější. Přitom výměna zkušeností a kontakt se světovou reklamou jsou pro branži nenahraditelné. Naši marketingoví profesionálové by za ceny srovnatelné s tuzemskými semináři a konferencemi měli dostat opravdu špičkové know-how,“ uvedl ředitel PIAFu Marek Hlavica. Na dotaz Strategie, zda považuje zrovna současné období hospodářské recese za ideální pro vznik nového festivalu, odpověděl, že právě doba, kdy se reklamní byznys snaží vyrovnat s novou situací, dává příležitost novým, odvážným projektům: „Agentury si začínají uvědomovat, že musejí hledat nové cesty ke klientům. A zadavatelé po nich chtějí efektivnější, účinnější způsoby, jak oslovit zákazníka. Pokud budou sedět doma, nemohou z krize vyjít vítězně. Proto vzniká PIAF právě v téhle době – jako nová, atraktivní, dynamická a dostupná platforma pro ty, kteří se chtějí aktivně podílet na určování směru marketingové komunikace i v příštích letech.“
Duchovním autorem myšlenky festivalu je Martin Štěpánek, někdejší prezident Asociace komunikačních agentur. Ten na svoji funkci právě v souvislosti s PIAF letos rezignoval. Protože jde o festival mezinárodní, do soutěže se mohou hlásit agentury odkudkoliv. Festival nechce podobným událostem v Evropě konkurovat rozsahem, ale vysokou profesionální úrovní a originalitou. „Jsme také přesvědčeni, že svoje kouzlo může mít pro zahraniční účastníky sama Praha. Navíc pracujeme na novinkách, které PIAF odliší od festivalů reklamy v zahraničí,“ doplňuje Hlavica. Přesnější program festivalu, informace o složení poroty, soutěžních kategoriích a podmínkách účasti budou zveřejňovány postupně do začátku příštího roku.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
13.06.2024 Vyplatí se ještě investovat do Nvidie, Applu…
11.06.2024 Co zaznělo na Analytickém fóru 2024?
03.06.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Zdraží barel ropy brent na 90 dolarů? Co to znamená pro benzín a naftu?
Ali Daylami, BITmarkets
Štěpán Křeček, BHS
Druhá inflační vlna není na obzoru. Inflace se vrací ke svému cíli
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Pomerančový džus jen pro bohaté? Cena kontraktů dosáhla historického maxima
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Miroslav Novák, AKCENTA
Domácí ekonomika v 1. čtvrtletí vzrostla, ale čekala se trochu lepší čísla