Vláda povolila product placement
O normě budou nyní hlasovat poslanci; kabinet navrhl, aby ji přijali zrychleně ještě před volbami. Komerční stanice Nova i Prima už dřív oznámily, že novou formu reklamy chtějí brzy začít využívat.
Na to, že se ve filmu či seriálu propagují konkrétní výrobky, musejí být diváci výslovně upozorněni na začátku nebo na konci pořadu, třeba v závěrečných titulcích. Výrobky by přitom měly být přirozenou součástí děje, ne aby se o nich samoúčelně mluvilo a tak se výslovně nabádalo k jejich koupi. Product placement ale nesmí být součástí pořadů pro děti. Zakázán je i v případě cigaret a tabákových výrobků i léků jen na předpis.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
John J. Hardy, Saxo Bank
Šokující předpověď - Nvidia dosáhne dvojnásobku hodnoty Applu
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory