Vláda povolila product placement
O normě budou nyní hlasovat poslanci; kabinet navrhl, aby ji přijali zrychleně ještě před volbami. Komerční stanice Nova i Prima už dřív oznámily, že novou formu reklamy chtějí brzy začít využívat.
Na to, že se ve filmu či seriálu propagují konkrétní výrobky, musejí být diváci výslovně upozorněni na začátku nebo na konci pořadu, třeba v závěrečných titulcích. Výrobky by přitom měly být přirozenou součástí děje, ne aby se o nich samoúčelně mluvilo a tak se výslovně nabádalo k jejich koupi. Product placement ale nesmí být součástí pořadů pro děti. Zakázán je i v případě cigaret a tabákových výrobků i léků jen na předpis.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?