Zadavatelé reklamy investují víc
Těchto dvacet společností za reklamu celkem zaplatilo 8,33 miliardy korun. Vyplývá to z pololetní statistiky agentury TNS Media Intelligence. Podle prezidenta Asociace českých reklamních agentur (AČRA) Pavla Brabce však mohou být tato čísla zavádějící, protože přesné ceny za výdaje a příjmy za reklamu zadavatelé ani poskytovatelé zpravidla nezveřejňují. Přesto je tento nárůst opakem původních odhadů, které počítaly s celkovým snížením reklamních výdajů v tomto roce o 20 až 30 procent oproti minulému roku.
"Celkové zvýšení je těžké komentovat stejně jako vysoký nárůst výdajů některých firem. Každopádně lze tvrdit, že právě ekonomická krize je velkým impulsem pro konkurenční boj. Zvýšení podílu na trhu z hlediska reklamních investic je pro firmy výhodné, protože tak zaplňují klesající podíl konkurence," řekl Brabec.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři