Zisk z reklamy klesl o 1,2 miliardy
Letošní celková částka činí necelých 9,9 miliardy korun, přičemž pouze za červenec pak přes 1 miliardu korun. To je ve srovnání s loňským červencem o více než 188 milionů méně. Aktuální čísla o inzertních příjmech tisku zveřejnila Unie vydavatelů.
"Procentuelně lze hovořit o meziročním poklesu v hodnotě 11 až 12 procent, což není vůči mnohým prognózám tak hrozné. Navíc minulý rok byl z hlediska inzerce poměrně úspěšný, takže současný pokles je spíše návratem k letům 2006 a také 2007," řekl Jan Pochman z Unie vydavatelů.
Největší příjem z inzerce měl v průběhu července deník MF DNES, který utržil 135,7 milionu korun, což je o téměř o 32 milionů méně než v červenci před rokem. Za letošní rok pak ke konci července získala MF DNES bezmála 1,25 miliardy, což představuje meziroční pokles o 278 milionů korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři