Publicis koupí agenturu Razorfish
Firmy Publicis a Microsoft rovněž podepsaly dohodu o prohloubení spolupráce v oblasti digitální reklamy. Publicis je již nyní v digitální reklamě jedničkou a Razorfish představuje jeho největší konkurenci. Digitální reklama je jediným sektorem reklamního průmyslu, který vykazuje růst i v době světové hospodářské krize.
Publicis v závěrečném boji o převzetí Razorfish zvítězila nad britským konkurentem WPP a japonským rivalem Dentsu. "Cena byla výsledkem aukčního procesu," řekl generální ředitel Publicisu Maurice Levy. Dodal, že neplánuje žádné další akvizice takovéhoto rozsahu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
John J. Hardy, Saxo Bank
Šokující předpověď - Nvidia dosáhne dvojnásobku hodnoty Applu
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory