Lidovci proti velkým kampaním
Žádné drahé billboardy, ale plakáty na plotech rodinných domků příznivců a stínítka v oknech aut budou dominovat podzimním bojům KDU-ČSL o křesla v parlamentu. „Nehodláme vyhazovat peníze za nákladnou kampaň, kterou bychom navíc v dnešní době považovali za hrubé pohrdání veřejností. Jsme si vědomi toho, že lidé budou v době voleb řešit problémy v zaměstnání, chystá se propouštění a za prioritní považují úplně jiné věci,“ říká lídr KDU-ČSL v Pardubickém kraji Roman Línek.
Lidovci už dříve avizovali, že se budou snažit maximálně využít vlastní silné zbraně a tou je široká členská základna. „Sháníme v současné době podporu pro obdobný projekt Ploty, se kterým jsme v červnu šli do evropských voleb. Oslovujeme veřejnost, členy a příznivce, kteří by nám pomohli umístit zdarma plakáty na viditelná místa,“ vysvětluje Línek.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři