MD bude propagovat evropské fondy
První na řadě jsou oblasti Písecka a Nymburska. Informoval o tom mluvčí úřadu Karel Hanzelka. Ústředním motivem kampaně bude slogan "OPD - Lépe se vám pojede“. Pod zkratkou se skrývá operační program Doprava, v jehož rámci může Česká republika získat do roku 2013 až 150 miliard korun.
"Realizace odpovídající publicity je jednou z nezbytných podmínek čerpání prostředků EU," uvedl Hanzelka. Kampaň bude mít formu rozhlasových spotů, inzerátů v tisku, billboardů nebo rámečků ve vlacích. Kampaň má zvýšit podle Hanzelky nízké povědomí lidí o významu evropských fondů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz