Prestižní kategorie v sobotu
CENY: Do filmové kategorie se přihlásilo 3453 prací ze 75 zemí, což je o čtvrtinu méně než loni. Na 260 prací dosáhlo na shortlist, jednou z nich je i spot pražské Euro RSCG s názvem "Mnichov" pro Národní muzeum. Produkci spotu zajistili Armada Films. Kromě Eura se do soutěže přihlásili Young & Rubicam se spotem Skleróza pro lecitinový preparát, TV spot pro Mc Donald´s od DDB Praha, kampaně České pojišťovny od Mather Communications a také dva spoty pojišťovny Direct od Mark BBDO. Mezi přihlášenými pracemi byly i kampaně pro karlovarský filmový festival londýnských Stink a nizozemské zdravotní pojišťovny, který produkovala pražská firma L´Automat. Produkční společnosti mají bez ohledu na to, kdo práci přihlásil, v Cannes svoje ocenění Palme d´Or, vyhlášené také v sobotu. Agentury se zároveň dozvědí, která z nich získala prestižní titul Agentura a Síť roku. Vyhlášena bude i filmová kategorie mladých kreativců Young Lions a Titanium&Integrated Lions za integrovanou kampaň. V této kategorii se z Česka přihlásila agentura Leagas Delaney s kampaní Jetovchládku.cz pro produkt Ferrero.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz