Design Grand Prix pro Nike
DESIGN: Kampaň využívala tiskových technik, recyklovaného papíru a designových prvků s motivem basketbalu. Na jejím vytvoření se podíleli i basketbaloví hráči, kteří na plakátech ztvárnili své nejvýraznější vlastnosti. Pomocí překryvu jednotlivých vizuálů dosáhli unikátního designu pro každý z celkem 350 plakátů. Porotu upoutalo hlavně nenásilné, přesto ale jednoznačné spojení kampaně se značkou Nike a využití samotných hráčů. „Jejich zaujetí pro věc, vášeň a energie, kterou do kampaně vložili, na nás udšělala hluboký dojem,“ uvedla předsedkyně poroty Sylvia Vitale Rotta z francouzského Team Creatif. „Ačkoli Grand Prix putovala do Hongkongu, nejkreativnější práce v oblasti designu ale do Cannes Lions připutovaly z Indie a Brazílie,“ poznamenal britský porotce Greg Quinton. Z České republiky byla v této kategorii přihlášena jen kampaň Jetovchládku.cz pro Ferrero od Leagas Delaney. Ani ona v konkurenci 1138 prací neuspěla.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Od slunečního světla do hlubin: Skrytý zdroj kyslíku, který vyvolává kontroverze
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Svět se mění: 4 klíčové výzvy, na které musíte připravit své děti
Ole Hansen, Saxo Bank
Šokující předpovědi - Ceny elektřiny se zblázní a USA zdaní datová centra AI
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada