Jak se řekne Snickers?
Kampaň nazvaná „Snickers Speak“, vytvořená pro společnost Mars Snackfood US, začala v Americe na začátku března a zahrnovala TV, OOH, tisk a POSM. Snackliština využívá k propagaci logo Snickers. V jednom ze spotů pod názvem „Get Dunked On By Patrick Chewing“ se například objevila bývalá americká basketbalová hvězda a dvojnásobný olympijský vítěz Patrick Ewing. V ulicích byly k vidění OOH s headliny „přeloženými“ do snacklištiny – například na letištích byly umístěny billboardy s headlinem „Satisflying“, v okolí významných finančních institucí se objevilo „Get a Degree in Snackanomics“, na ulicích jste si nemuseli stopnout taxi ale „snaxi“. Na kampaň nyní navazuje internetový „snacklish slovník“. Stačí kliknout na Snacklish.com nebo na skupinu na Facebooku, zadat Váš rok narození a následně jakékoliv slovo do internetového slovníku. Během vteřiny se dozvíte, jak zvolené slovo zní ve snacklištině.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
21.06.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Červnové zasedání bankovní rady ČNB – poslední snížení úrokových sazeb o 50 bodů
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Apple se stává první značkou s celosvětovou hodnotou 1 bilion dolarů
Štěpán Křeček, BHS
Ceny v zemědělství dál klesají. Data z České republiky vévodí evropským statistikám
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets