Rádio Classic FM má nové logo
Kampaň s názvem Síla klasiky má posluchače přesvědčit, že klasická hudba není nudná a překonaná, ale naopak může zaujmout i mladé lidi. Focení kampaně probíhalo ve vile Bertramka, která má asociovat spojení s hudebním velikánem Wolfgangem Amadeem Mozartem. Vizuály kampaně se v průběhu června objeví v titulech a online serverech vydavatelství, televizní spoty budou vysílat televize Z1, Óčko, Spektrum či Fashion TV. Nově se posluchačům rádia Classic FM představí novinář Josef Klíma, který bude od července v programu pravidelně číst své glosy.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
John J. Hardy, Saxo Bank
Šokující předpověď - Nvidia dosáhne dvojnásobku hodnoty Applu
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory