Williams s pekelným nápojem
Již v nedělním závodu Velké ceny Španělska na okruhu Circuit de Catalunya bylo logo značky Hell znázorněno na zadních křídlech vozů, a premiérově v historii F1 byl v závodních boxech člen týmu, jež doplňuje palivo, oblečen v ďábelských plamenech.
„Dynamický růst pozice energetického nápoje Hell na světových trzích nám poskytl příležitost k takto významnému kroku v globálním rozvoji značky,“ prozradil Tomas Grosch, ředitel úseku International Business Strategy & Development, ke vstupu do světa F1. Dopady hospodářské krize společnost Hell Energy Drinks zatím nepocítila. „Pokud jde o naše postavení, nikdy nebylo lepší,“ poznamenal Josef Jankovský, ředitel Hell Energy Drinks CZ.
Zároveň potvrdil výstavbu velkého logistického centra v Kopřivnici v Moravskoslezském kraji. “Jedná se o strategickou investici přesahující hodnotu 10 miliónů korun, která posílí naši pozici na českém trhu,“ doplnil.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
11.09.2024 Investiční pohled na Apple: Budou nové iPhony…
10.09.2024 Jak začít investovat? Tomáš Vranka z XTB zná…
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz