Set-top box už má pětina domácností
Na začátku loňského roku to bylo jen sedm procent. Vyplývá to z průzkumu společnosti Mediaresearch prezentovaného na konferenci Milníky digitální televize. Podíl domácností, které si pořídily televizi s digitálním tunerem, se po Vánocích více než zdvojnásobil na sedm procent. Téměř čtvrtina bytů sleduje vysílání přes LCD televizi a 6,5 procenta přes plazmovou TV. Podíl domácností s možností sledovat vysílání ve vysokém rozlišení HD se za rok zvýšil pětkrát na 11,3 procenta.
Zatímco v lednu minulého roku měly téměř dvě pětiny bytů možnost sledovat maximálně čtyři programy, nyní je to jen kolem 20 procent a naopak 40 procent domácností sleduje 26 a více kanálů, většinou prostřednictvím kabelové televize nebo satelitu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři