Primátorky s Mather Activation
Smlouva byla podepsána na čtyři roky s opcí a hlavním úkolem agentury, která spolupráci se svazem započala už při loňském ročníku, by měla být modernizace a medializace veslařských Primátorek a vztahy s partnery závodu. „Chceme, aby se Primátorky staly společenskou událostí po vzoru slavného anglického závodu Oxford–Cambridge a byly celotýdenní sportovně-kulturní akcí s vyvrcholením na Vltavě,“ řekl Marek Tesař, Managing Director agentury Mather Activation. Jedním z prvních kroků agentury bylo navázání spolupráce s reprezentantkou a finalistkou olympijského závodu v Pekingu Miroslavou Knapkovou, která se stala tváří závodu, jehož 96. ročník proběhne 6. a 7. června. Skifařka bude mít roli ambasadora závodu před veřejností a médii. Mirka Knapková se objeví na propagačních akcích před konáním Primátorek, například v obchodním centru Chodov, a diváky bude zvát i v tiskových materiálech. Podobnou strategii zvolila agentura i při propagaci Patria Direct Jizerská 50, kde byl tváří závodu reprezentant v běhu na lyžích Martin Koukal.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
John J. Hardy, Saxo Bank
Šokující předpověď - Nvidia dosáhne dvojnásobku hodnoty Applu
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory