ČT s reklamními příjmy 648 mil. Kč
Po jednání vlády o tom bez bližších podrobností informoval premiér Mirek Topolánek. Příjem z reklamy by měla mít ČT v letošním roce o 14 procent nižší než loni, a to v důsledku ekonomické recese.
Ještě letos v lednu veřejnoprávní televize odhadovala příjmy z reklam na 755 milionů korun, což by bylo o pět milionů více než loni. Česká televize musí ze zákona převádět z výnosu reklam 12,5 milionu korun měsíčně státnímu fondu pro podporu a rozvoj české kinematografie. Tato částka je mandatorním výdajem, proto nemůže být ovlivněna předpokládaným poklesem příjmů z reklam.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři