Postižení s ochrannou známkou
Jejím vlastníkem je Nadační fond pro podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením (NFOZP). Známkou budou označovány výrobky, jež prokazatelně vyrobily, kompletovaly nebo balily handicapované osoby. Informovala o tom ředitelka NFOZP Hana Potměšilová.
Fond chce značkou pomoci prezentovat práci zdravotně postižených a motivovat veřejnost k nákupu výrobků s tímto označením. Lidé tak mohou přímo podpořit zaměstnavatele handicapovaných lidí. V současné době jich je již řada, většina z nich ale má značné problémy s odbytem výrobků a jejich propagací, uvedl nadační fond.
Založení značky dosud stálo zhruba 200 tisíc korun a následná marketingová kampaň vyjde ještě zhruba na osm milionů korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz