Postižení s ochrannou známkou
Jejím vlastníkem je Nadační fond pro podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením (NFOZP). Známkou budou označovány výrobky, jež prokazatelně vyrobily, kompletovaly nebo balily handicapované osoby. Informovala o tom ředitelka NFOZP Hana Potměšilová.
Fond chce značkou pomoci prezentovat práci zdravotně postižených a motivovat veřejnost k nákupu výrobků s tímto označením. Lidé tak mohou přímo podpořit zaměstnavatele handicapovaných lidí. V současné době jich je již řada, většina z nich ale má značné problémy s odbytem výrobků a jejich propagací, uvedl nadační fond.
Založení značky dosud stálo zhruba 200 tisíc korun a následná marketingová kampaň vyjde ještě zhruba na osm milionů korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.09.2024 Inflace nezmizí. I 2,2 % vás v čase může…
18.09.2024 Klíčový okamžik pro globální ekonomiku: Sníží…
16.09.2024 Cena ropy je nejnižší za poslední 3 roky.
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Snaha o navrácení lesku Barbie v době klesajícího prodeje. Barbie telefon jako tahák sezóny?
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Mgr. Timur Barotov, BHS
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři