Postižení s ochrannou známkou
Jejím vlastníkem je Nadační fond pro podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením (NFOZP). Známkou budou označovány výrobky, jež prokazatelně vyrobily, kompletovaly nebo balily handicapované osoby. Informovala o tom ředitelka NFOZP Hana Potměšilová.
Fond chce značkou pomoci prezentovat práci zdravotně postižených a motivovat veřejnost k nákupu výrobků s tímto označením. Lidé tak mohou přímo podpořit zaměstnavatele handicapovaných lidí. V současné době jich je již řada, většina z nich ale má značné problémy s odbytem výrobků a jejich propagací, uvedl nadační fond.
Založení značky dosud stálo zhruba 200 tisíc korun a následná marketingová kampaň vyjde ještě zhruba na osm milionů korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.07.2024 Zbytek roku bude zajímavý jak na trzích, tak i v
19.07.2024 Malý háj: Ideální bydlení v nové čtvrti Prahy 10
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Petr Lajsek, Purple Trading
Nejhorší scénář pro pohonné hmoty? Kolik budeme platit v srpnu?
Pim Brands, Ronda Invest
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Zlato se opět vyhouplo přes úroveň 2 400 USD / Oz. Letní dovolenou neplánuje
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři