ŠKODA AUTO plánuje konsolidaci vlastnictví ochranných známek
Základy společnosti ŠKODA AUTO sahají až do roku 1895, kdy v Mladé Boleslavi zahájili Václav Laurin a Václav Klement opravy a výrobu jízdních kol, záhy i motocyklů a od roku 1905 i automobilů. Název ŠKODA je s mladoboleslavskou automobilkou spojen od roku 1925, kdy se strategickým partnerem automobilky Laurin & Klement stal průmyslový koncern Škoda se sídlem v Plzni. Strojírenské společnosti v rámci Škoda Group vlastněné skupinou PPF uzavřely nyní se ŠKODA AUTO dohodu o převodu práv k ochranným známkám ŠKODA a budou moci po přechodnou dobu dále užívat ochranné známky na základě licence. Dohoda ještě více posílí stabilitu společnosti ŠKODA AUTO do následujícího období transformace automobilového průmyslu a rozšiřování nabídky služeb individuální mobility a zároveň vyřeší situaci častého zaměňování značek mladoboleslavského výrobce osobních automobilů a plzeňských strojírenských společností. Smluvní strany se dohodly nezveřejnit finanční podrobnosti známkoprávní dohody.
„Chtěli bychom tímto poděkovat představitelům společností Škoda Group a skupiny PPF za konstruktivní jednání. Jde o důležitý krok směrem k budoucnosti naší automobilky a plně koresponduje s cíli, které jsme si vytyčili v rámci NEXT LEVEL ŠKODA Strategy 2030, podle níž se chceme stát na konci tohoto desetiletí jednou z pěti nejprodávanějších značek v Evropě. Právě ještě jednotnější a silnější značka je jedním z předpokladů, jak toho můžeme dosáhnout. Dnešní den má pro ŠKODA AUTO jako vlastníka ochranných známek ŠKODA mimořádný význam. Velice nás těší, že jednání o ochranných známkách dospěla do úspěšného závěru.“
Za českou automobilku jednání vedli Martin Jahn, člen představenstva ŠKODA AUTO za oblast Prodeje a marketingu & Christian Schenk, člen představenstva ŠKODA AUTO za oblast Finance a IT.
Poslední zprávy z rubriky Auto Moto:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.09.2024 Inflace nezmizí. I 2,2 % vás v čase může…
18.09.2024 Klíčový okamžik pro globální ekonomiku: Sníží…
16.09.2024 Cena ropy je nejnižší za poslední 3 roky.
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Snaha o navrácení lesku Barbie v době klesajícího prodeje. Barbie telefon jako tahák sezóny?
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Mgr. Timur Barotov, BHS
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Okénko finanční rady
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Lenka Rutteová, Bezvafinance
Aleš Rothbarth, Skupina Klik
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Mám malou spotřebu elektřiny, vyplatí se mi měnit dodavatele?
Marek Pokorný, Portu
Průzkum: Většina mladých Čechů si přivydělává kvůli finanční nezávislosti
Martin Steiner, BNP Paribas Cardif Pojišťovna