Blesk pro ženy má pět let
Týdeník Blesk pro ženy vstoupil na český trh 19. dubna 2004. Za 5 let své existence si vybudoval pozici nejprodávanějšího tuzemského ženského týdeníku. Roku 2006 získal ve své kategorii dokonce ocenění „Časopis roku“.
V pondělí 20. dubna vyjde speciální narozeninové číslo, které ukáže, jak se časopis za pět let proměňoval, přičemž nebude chybět ani průřez historií nejoblíbenějších rubrik (hubnutí, cestování, slavné partnerské dvojice a další) či výběr nejlepších receptů. Čtenářky se navíc dozvědí, jak časopis vzniká, získají návod na přípravu narozeninového dortu či tipy a triky na slavnostní líčení i oblečení. Kromě toho se budou moct zúčastnit také „Velké narozeninové soutěže“ o ceny, která startuje už v úterý 14. dubna.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz