Coca Cola testuje nové automaty
Moderní automaty se objevily poprvé vloni v létě během Olympiády v Pekingu. Stroje vyvinuté společností Coca Cola a interaktivní marketingovou agenturou Sapient and Samsung, umožňují spotřebitelům koupit si chlazený nápoj a pobavit se ve stejný čas.
V budoucnu by měly být testovány jednotky s celoplošným displejem. Tyto modely budou také nabízet hudbu, tapety a vyzvánění do mobilu, ale také třeba bezhotovostní platby a další služby.
„Nové automaty připoutají pohled, video a zvuk změní prodej z obyčejné transakce na opravdovou interakci.“ řekl Anthony Philips, globální brandmanažer společnosti Coca Cola. „Chtěli jsme stoje, které dovedou strhnout zrak a to takovým způsobem, že obrátí divákům hlavy a udrží si jejich pozornost,“ doplnil.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři