TV a rádia na hokej společně
Půjde o multimediální balík zahrnující veškerý sponzoring sportovních speciálů v období Mistrovství světa v ledním hokeji (24. 4. až 10. 5. 2009) na všech svých stanicích. Regie Radio Music nabídne sponzoring na rádiích Impuls, Frekvence 1, Evropa 2, Bonton, RockZone 105,9 a radioDJ a dále začlení i startující hudební portál Koule.cz. Obdobně bude postupovat ve svém vysílání i Z1. Oba mediální hráči chtějí cross mediální nabídkou, která zasahuje více než polovinu z celkové populace ve věku 12–79 let, oslovit zejména ty klienty, kteří chtějí v komunikaci spojit atraktivní program zacílený na jasnou cílovou skupinu a cenově efektivní řešení.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
11.06.2024 Co zaznělo na Analytickém fóru 2024?
03.06.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
31.05.2024 Galaxy Fit 3: Nejlevnější Samsung hodinky,…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Zdraží barel ropy brent na 90 dolarů? Co to znamená pro benzín a naftu?
Ali Daylami, BITmarkets
Štěpán Křeček, BHS
Druhá inflační vlna není na obzoru. Inflace se vrací ke svému cíli
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Pomerančový džus jen pro bohaté? Cena kontraktů dosáhla historického maxima
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Miroslav Novák, AKCENTA
Domácí ekonomika v 1. čtvrtletí vzrostla, ale čekala se trochu lepší čísla
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Nový zlatý rekord a stříbro na nejvyšší hodnotě od roku 2012