Seriál VKV i po pěti letech táhne
Přestože nedosahuje takové popularity jako na počátku vysílání, jde prý o jeden z nežádanějších pořadů. "Nejsledovanější byla první řada Rodinných pout s průměrnou sledovaností 19 procent mezi lidmi staršími 15 let. Průměrná sledovanost třetí řady Velmi křehkých vztahů je mezi lidmi staršími 15 let 10,8 procenta," řekla mluvčí Primy Jana Kocová.
Rodinná pouta byla označována za vlajkovou loď televize Prima. Šlo o první původní seriál uváděný v hlavním večerním čase na české komerční celoplošné stanici. Do té doby byly původní seriály letitou doménou Československé a posléze České televize. Stejný rok pak své seriály nabídla televize Nova, která na podzim 2004 začala vysílat Pojišťovnu štěstí a adaptaci původně španělského seriálu Redakce.
Název seriálu musela Prima několikrát změnit kvůli sporům se společnostmi, které se podílely na tvorbě nových řad. Pod názvem Velmi křehké vztahy nabízí tuto ságu od začátku roku 2007. Určitou dobu měl seriálový příběh název Pravidelná dávka emocí. V polovině loňského roku televize představila nové logo, znělku i melodii pro třetí řadu. Seriál pak začala propagovat pod zkratkou VKV. Podle Kocové se sledovanost se změnou názvu třetí řady dočasně zvýšila.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři