EP zahájil kampaň k eurovolbám
Chce tak upozornit evropské voliče na to, že mohou svými hlasy ovlivnit směřování politiky EU vzhledem k tomu, že EP se podílí na rozhodování o její podobě. Kampaň bude politicky neutrální, bude mít podobu billboardů, trojrozměrných instalací nebo televizních a rozhlasových spotů.
Cílem kampaně je podle místopředsedkyně EP Mechtild Rotheové zvrátit nízkou účast voličů, která provází volby do Evropského parlamentu už 30 let. Od roku 1979, kdy se poprvé konaly přímé volby do EP, se volební účast neustále snižuje. V roce 2004 přišlo k urnám necelých 46 procent voličů, což bylo o 17 procent méně než při historicky prvních volbách.
"Přejeme si samozřejmě co nejvyšší účast," řekl při slavnostním zahájení informační kampaně místopředseda EP Alejo Vidal-Quadras. Podle Huga Bradyho z analytické organizace CER by se tentokrát také kvůli hospodářské krizi mohl europoslancům splnit sen a účast voličů by mohla skutečně stoupnout.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz