(Kurzy.cz)
Výdaje na TV reklamy na Slovensku v lednu klesly o 57 % r/r
Podle TNS SK (nezávislá agentura pro výzkum mediálního trhu) hrubé výdaje (bez započítání slev aj.) na TV reklamy na Slovensku klesly v lednu meziročně o 57 % na 31,9 mil. EUR (ze 74,3 mil. EUR za 1/2008). Důvodem je větší opatrnost inzerentů na počátku roku s tím, jak někteří stále ještě nemají určenu konečnou výši marketingového rozpočtu. U ostatních médií výdaje přinejmenším stagnovaly, což je překvapivé. Přestože lednová statistika může být dost zavádějící kvůli vyčkávání inzerentů, za celý rok lze očekávat pokles reklamních výdajů.
Patrick VyroubalDoplnění redakce: Zpráva je zajímavá z pohledu souvislosti s akciemi CETV.
Poslední zprávy z rubriky Finance:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
John J. Hardy, Saxo Bank
Šokující předpověď - Nvidia dosáhne dvojnásobku hodnoty Applu
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Inflace v listopadu 2024: Jakou investiční strategii zvolit?
Miroslav Novák, AKCENTA
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory