T-Mobile sníží výdaje na reklamu
Celkový reklamní rozpočet ale snižovat nehodlá a prostředky investuje do jiných forem inzerce. Na setkání s novináři to uvedla viceprezidentka marketingové komunikace Lucia Tarbajovská. "Chceme flexibilněji pracovat s mediálním mixem a zaměřit se na interaktivní formy komunikace," uvedla Tarbajovská. Podle ní chce firma posílit inzerci například na internetu a komunitních službách. Ve sponzoringu se vedle vlastních akcí zaměří na festivaly, kde se jí podaří s organizátory domluvit širší spolupráci při komunikaci svých aktivit nebo nabídce služeb.
Ohledně využití mobilních telefonů jako reklamního média sleduje T-Mobile dva směry. Jedním z nich je plošné rozesílání reklamy například v krátkých textových zprávách, druhým pak nabídka lokálního obsahu podle toho, kde se uživatel nachází nebo co vyhledává.
V příštím týdnu T-Mobile spouští pilotní projekt odesílání reklamních SMS výměnou za volné minuty či zprávy zdarma. Zhruba za čtvrt roku má firma projekt vyhodnotit pro případné komerční využití. Uživatelé by výměnou za přijímání maximálně dvou reklamních zpráv denně mohli měsíčně získat možnost poslat až 50 SMS do všech sítí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři