Design Lab s novým logem
Každý z jedenácti znaků byl vytvořen jedním ze zaměstnanců Electroluxu, a to „malbou světlem“. Jedná se o fotografickou techniku, kdy se jednotlivé expozice vytvářejí v noci nebo za tmy pomocí pohyblivého ručního světelného zdroje nebo pohybujícím se fotoaparátem. Barevná svítící písmena a číslice mají, jak firma tvrdí, představovat rozmanitost lidí pracujících pro značku. Soutěž Design Laboratory je od roku 2003 otevřena studentům a absolventům designových škol po celém světě k prezentaci inovativních návrhů domácích spotřebičů. V roce 2009 bylo vyhlášeno téma „design pro příštích devadesát let“ v souvislosti s 90. výročím společnosti Electrolux.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
11.10.2024 RoboMarkets upravuje svůj evropský obchodní…
11.10.2024 Buďte v zisku. Využívejte řízení…
02.10.2024 Inflace nezmizí. I 2,2 % vás v čase může…
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Štěpán Křeček, BHS
Poprvé od listopadu 2023 došlo k meziročnímu růstu cen potravin
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Index STOXX 600 dosáhl rekordní úrovně: Pomohly mu čínské stimuly a zisky v luxusním sektoru*
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři