Mattel umožní navrhnout vlastní Barbie
Rozšíření služeb bude zahrnovat také otevření prvního vlajkového obchodu House of Barbie v čínské Šanghaji, který premiérově přivítá zákazníky v pátek. V šestipodlažním obchodním domě House of Barbie je podle viceprezidenta společnosti Richarda Dicksona také restaurace, předváděcí molo pro módní přehlídky a lázně.
Během následujících dvou let společnost zveřejní a rozvine některé z nových konceptů, mezi něž budou patřit například návrhářská střediska, v nichž si budou moci holčičky vytvořit vlastní panenku Barbie.
Mattel, největší výrobce hraček na světě, se snaží oživit svou nejznámější značku v době, kdy se mladí zákazníci obracejí k produktům docela jiného typu, včetně videoher či elektronických hraček. Prodej panenek Barbie poklesl o 21 procent v poslední čtvrtině loňského roku, což překonalo i jedenáctiprocentní celkový pokles prodeje, na kterém se podepsala slábnoucí ekonomika.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
13.11.2024 Pojištění elektromobilů kryje specifická rizika
12.11.2024 Motorola má nový hit Black Friday, svůj…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?