Kameloti v županech i s jogurty
Prostřednictvím „falešné obálky“ deníku komunikovalo Danone svou kampaň na produkt Actimel. Samotná kampaň byla podpořená distribucí probiotického nápoje ke každému vydání deníku Metro. Navíc měli čtenáři příležitost prostřednictvím ankety vyhrát originální termohrnek. Celkem bylo rozdistribuováno 50 tisíc kusů Actimelů na třiceti vybraných místech metropole. Nestlé si pro svou celorepublikovou kampaň na produkt Nescafé Classic zvolilo jeden z nejúčinnějších inzertních formátů nabízených Metrem, tzv. wrap neboli přebal novin. V návaznosti na znovu rozjetou „županománii“ proběhla distribuce deníku v červeném přebalu za využití 150 kamelotů, kteří byli oblečeni do červených županů „klasik“.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
31.05.2024 Galaxy Fit 3: Nejlevnější Samsung hodinky, které&h
27.05.2024 V létě startuje sdílení elektřiny. Využijte&hellip
27.05.2024 Co zazní na Analytickém fóru XTB 2024?
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ceny zlata, mědi a niklu prudce vzrostly v důsledku ekonomických a geopolitických změn
Miroslav Novák, AKCENTA
Domácí ekonomika v 1. čtvrtletí vzrostla, ale čekala se trochu lepší čísla
Ali Daylami, BITmarkets
Petr Lajsek, Purple Trading
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Nový zlatý rekord a stříbro na nejvyšší hodnotě od roku 2012
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS