Tesco zneužívá podle SOS finanční krizi
Společnost Tesco tak podle názoru SOS zneužívá obavy lidí z finanční krize ve svůj ekonomický prospěch. "Není možné, aby společnost Tesco zneužívala finanční krizi pro zvýšení svých ekonomických zisků. Dále se domníváme, že takto pojatá reklama může vzbuzovat pocity strachu z dopadů finanční krize. Podle našeho názoru není vhodné vzbuzovat ve spotřebitelích strach z krize a posilovat tak pocit nebezpečí z tohoto vyplývající," uvedla právnička SOS Eva Strnadová.
Tesco například do záhlaví svého lednového reklamního letáku umístilo nápis "Tesco pomáhá v době krize" s dovětkem "S námi ušetříte". "Kampaň reaguje na atmosféru posledních týdnů, kdy se slovo krize stalo jedním z nejužívanějších," řekla již dříve mluvčí Tesco Stores ČR Eva Karasová.
SOS tvrdí, že použití tohoto sloganu je na hraně zákona o regulaci reklamy. "Takto použité znění reklamy se nám zdá vysoce neetické a v rozporu s dobrými mravy. Z těchto důvodů SOS na počátku týdne požádalo Radu pro reklamu o vydání stanoviska," zdůvodnila mluvčí SOS Ivana Picková podání stížnosti na Tesco.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři