RTL Shop se změní na Channel 21
Změna názvu souvisí s prodejem stanice. Původní vlastník RTL Group ji prodal investičnímu fondu Aurelius. Náběh na novou značku bude probíhat postupně od ledna do března 2009. Nový vlastník stanice bude pod názvem Channel 21 nadále provozovat nákupní kanál, který bude ještě ve větší míře nabízet doporučené produkty ze strany zákazníků a odborníků. Channel 21 obohatí vysílání o nové prvky, více informací a interaktivní elementy.
RTL Shop je třetí největší teleshoppingový kanál v Německu (po HSE24 a QVC). Program je dostupný pro zhruba 24 milionu domácností přes satelit, kabelové operátory a internet.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
21.06.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Červnové zasedání bankovní rady ČNB – poslední snížení úrokových sazeb o 50 bodů
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Apple se stává první značkou s celosvětovou hodnotou 1 bilion dolarů
Štěpán Křeček, BHS
Ceny v zemědělství dál klesají. Data z České republiky vévodí evropským statistikám
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets