Švýcarská virtuální ústředna v ČR
Tato služba umožňuje uživatelům využívat nejen běžně známých funkcí telefonní ústředny, ale také řadu nejnovějších prvků hlasové komunikace bez toho, aby takovou ústřednu nebo jiné podobné zařízení museli fyzicky vlastnit nebo provozovat. Uživatel si navíc může sám definovat, přes jakého operátora se má odchozí hovor uskutečnit.
Správa serveru včetně monitoringu aplikace je plně v režii poskytovatele. Samotnou virtuální ústřednu pbxspace pak spravuje uživatel pomocí webového prohlížeče. Jediné, co uživatel k provozu služby potřebuje, je běžné internetové připojení a nejméně jeden telefon podporující protokol SIP.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři