Gramofirmy balí hudbu k novinám
Tento prodej s úspěchem zkouší Sony BMG, Tommü Records, EMI, Universal Music nebo Warner Music, které se tak snaží dodatečně ,,vytěžit" archivní tituly. ,,V procentuálním vyjádření to činí asi 30 procent celkového obratu," uvedl obchodní ředitel české pobočky Sony BMG Martin Moravec.
Hudební vydavatelství se inspirovala příkladem filmových distributorů. Ti v loňském roce začali masivním měřítkům prodávat práva na filmová DVD zprostředkovatelským firmám, které se dohodly na prodeji v masových denících.
Kalkul je jasný: z celkové ceny těchto nosičů okolo padesáti korun firmám připadne sice pouze několik korun, díky prodejům desítek tisíc cédéček se tržby u jedné desky pohybují v několika stech tisících korun. ,,Z patnácti dvaceti titulů, které jsme dosud vydali jako příbal, byl v minusu pouze jeden," uvedl marketingový manažer EMI Libor Lisý.
Další informace najdete na stránkách deníku E15.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
John J. Hardy, Saxo Bank
Šokující předpověď - Nvidia dosáhne dvojnásobku hodnoty Applu
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory