Český Web změnil název na Onlio
"Český trh není z dlouhodobého hlediska dostatečně velký a postupně pronikáme i na trhy zahraniční, a z tohoto důvodu je nám jméno Český Web malé," uvedl ředitel společnosti Jiří Voves. V posledních dvou letech zaznamenala firma výrazné zvýšení poptávky po nabízených službách. Loni dosáhla meziročního nárůstu tržeb o 80 procent. Zaměřuje se na internetové technologie, marketing a design.
Strategickým cílem firmy je získat vedoucí pozici v internetových řešeních pro podniky v celém středoevropském regionu. V současné době vzniká pobočka společnosti ve Vídni, v roce 2009 připravuje vstup na polský trh. Na českém trhu působí od roku 2000. Mezi nejvýznamnější klienty patří Budějovický Budvar, Stock Plzeň-Božkov, CK Fischer, Krajský úřad Středočeského kraje či IKEA a další.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři