Čtyři agentury pod názvem Associated
Nyní jej tvoří čtyři majetkově nepropojené společnosti Fabrika, PromoTime, P.G.Management (P.G.M.) a beUnderstood. Propojením služeb chtějí konkurovat větším, nadnárodním uskupením.
"V průběhu spolupráce jsme zjistili, že to funguje a že to přináší výhody nám i klientům. Tak jsme si řekli, že by to možná bylo zajímavé kodifikovat a vytvořit sdružení," řekl šéf reklamní agentury Fabrika Miro Lukáč, který za vznikem sdružení stojí. "Záměr je, že se chceme pokusit klientům nabízet komplexní komunikační služby. To není samozřejmě žádné novum - to se pokouší řada nadnárodních společností, které vytváří sdružení na třistašedesátistupňovou komunikaci," dodal.
Do budoucna Associated počítá s tím, že se počet členů rozšíří o další členy zaměřené na další části trhu. Nyní tak jednají o spolupráci například s jednou z agentur pro výzkum trhu a mínění, do budoucna počítají i se zapojením některé firmy zaměřené na takzvaný guerilla marketing.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.06.2024 Překoná zlato historická maxima?
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Miroslav Novák, AKCENTA
Červnové zasedání bankovní rady ČNB – poslední snížení úrokových sazeb o 50 bodů
Petr Lajsek, Purple Trading
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets