Mareš spoluvlastníkem Flexible
"Jsem moderátor a moderátorem zůstanu. Nestane se ze mě módní návrhář. Nebudu vymýšlet střihy a barvy. Nebudu ani marketingový nebo jiný ředitel. Pouze vyberu oblečení, které se mi líbí, a to budu propagovat," řekl Mareš.
Podle zástupců společnosti Flexible, která pod označením 4U sdružuje několik oděvních značek, získal Mareš 35procentní podíl ve firmě. Bude její reklamní tváří, ale zároveň se má podílet na marketingových aktivitách. "Již v prosinci se (Mareš) ujme role Ježíška. V obchodech bude zdarma rozdávat oblečení lidem, které si vybere," vysvětlil budoucí Marešovo působení mluvčí společnosti Vojtěch Hlaváček. Moderátor by se měl objevit za pultem a obchody mají v době jeho přítomnosti poskytovat 20procentní slevu na oblečení.
Od obchodních aktivit prý Mareše neodradila ani finanční krize, která vládne světu. "Moje plnění je nefinanční. Nabízím své nápady a práci pro společnost, ale nic neriskuji. Žádné peníze sám nevydám," řekl. Jeho "autorství" v kolekci se prý omezí na označení LM, tedy propůjčení iniciál některým oděvům.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
21.06.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Apple se stává první značkou s celosvětovou hodnotou 1 bilion dolarů
Štěpán Křeček, BHS
Ceny v zemědělství dál klesají. Data z České republiky vévodí evropským statistikám
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Miroslav Novák, AKCENTA
Domácí ekonomika v 1. čtvrtletí vzrostla, ale čekala se trochu lepší čísla