Vekra spustila zimní kampaň
„Zimní kampaně probíhají ve společnosti Vekra každý rok a kladou si za cíl rozhýbat posezónní trh oken. Díky vyhodnocování výsledků minulých kampaní a pravidelných výzkumů trhu vždy známe současné potřeby našich uživatelů a tomu pokaždé přizpůsobujeme i nové reklamní kampaně. Ty se tak stávají opravdu velice efektivní,“ říká marketingová ředitelka firmy Vekra Milena Symůnková. Proto se i letošní zimní kampaň liší nejen vizuály od těch minulých, ale součástí kampaně je nově i spotřebitelská soutěž. „V rámci nákupu oken značky Vekra získávají naši zákazníci slevový kupon na 33% a navíc si mohou setřít až 20% bonus,“ dodává Milena Symůnková.
Tuzemská kampaň o objemu cca 6 mil. korun probíhá formou smíšené reklamy a bude tak prezentovaná v rámci celoplošných rádií, internetu a billboardových ploch. Celá kampaň je plánována do konce března.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.06.2024 Překoná zlato historická maxima?
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Miroslav Novák, AKCENTA
Červnové zasedání bankovní rady ČNB – poslední snížení úrokových sazeb o 50 bodů
Petr Lajsek, Purple Trading
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets