Dva nové spoty Nemyslíš-zaplatíš!
Jejich tématem je
V prvním spotu auto mladých novomanželů, kteří kouří marihuanu, nedá přednost v jízdě autobusu. Nevěsta při srážce umírá. Ve druhém videu novorozeně, které matka nepřipoutala do dětské autosedačky, nepřežije náraz do předního skla.
Zatím nejdražší reklama dopravního resortu s rozpočtem 150 milionů korun odstartovala dvěma spoty 1. října a potrvá až do roku 2010. Režisér Filip Renč natočil dohromady šest spotů. V říjnu měly dva z nich celkem 60 repríz a v televizi je vidělo přes pět milionů lidí, na internetu v září a v říjnu dalších asi dva a půl milionu. Nové klipy je možné vidět na webu kampaně www.nemyslis-zaplatis.cz.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
31.05.2024 Galaxy Fit 3: Nejlevnější Samsung hodinky, které&h
27.05.2024 V létě startuje sdílení elektřiny. Využijte&hellip
27.05.2024 Co zazní na Analytickém fóru XTB 2024?
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ceny zlata, mědi a niklu prudce vzrostly v důsledku ekonomických a geopolitických změn
Miroslav Novák, AKCENTA
Domácí ekonomika v 1. čtvrtletí vzrostla, ale čekala se trochu lepší čísla
Ali Daylami, BITmarkets
Petr Lajsek, Purple Trading
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Nový zlatý rekord a stříbro na nejvyšší hodnotě od roku 2012
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS