Palác Flóra s věrnostním programem
"Věrnostní program, tedy systém odměn pro zákazníky, zavádíme jako novinku, která do této doby nebyla v žádném obchodním centru použita," sdělila marketingová ředitelka Paláce Flóra Šárka Bušková.
Do klubu mohou vstoupit ti zákazníci, kteří v obchodech Paláce Flóra nakoupí zboží nejméně za 500 korun. Při každém dalším nákupu se jim pak na věrnostní kartu přičtou peněžní odměny, které mohou v prodejnách nákupního centra utratit. Mezi další výhody patří bezplatné parkování v garážích Paláce Flóra.
Příprava tohoto projektu podle Buškové zabrala zhruba rok. Nákupní centrum Palác Flóra kvůli věrnostnímu programu například muselo v obchodech instalovat elektronický systém na čtení těchto zákaznických karet.
Provozovatelé nákupních center se zatím nehrnou do zavádění věrnostních programů, které svým zákazníkům dosud nabízely jen některé obchodní řetězce. Věrnostní program provozuje například společnost Billa, která lidem za nasbírané body dává slevy na vybrané zboží. O zavedení zákaznických karet nyní uvažuje i společnost Tesco.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?