Nový vizuální styl Olympia Brno
Nový vizuální styl se opírá o kombinaci černobílé módně laděné fotografie na černém podkladu. Doplňkovou barvou zůstává magenta. Komunikačním sloganem bude i nadále kombinace expresivního „úžasné zážitky“, v anglických verzích „Amazing Experience“, a osvědčeného „centrum jako Brno“. Druhý ze sloganů byl v průzkumu Incoma Research provedeném ve spádové oblasti Olympie vyhodnocen jako nejvhodnější pro brněnské nákupní centrum.
Idea nového stylu vznikla v Olympii a na jejím základě vytvořilo fotostudio bratří Smělíků sérii fotografií pro kampaně v roce 2008 a 2009. Nový vizuál se již objevuje i v ulicích Brna na reklamních plachtách, in-store reklamě, vybraných billboardech a tiskových materiálech centra, jakož i na novém webu brněnského nákupního centra.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz