Strategie.cz (Strategie.cz)
Marketing a média  |  07.11.2008 14:03:07

Nový vizuální styl Olympia Brno

Nákupní a zábavní centrum Olympia Brno představuje nový vizuální styl kampaní a reklamní komunikace.

Nový vizuální styl se opírá o kombinaci černobílé módně laděné fotografie na černém podkladu. Doplňkovou barvou zůstává magenta. Komunikačním sloganem bude i nadále kombinace expresivního „úžasné zážitky“, v anglických verzích „Amazing Experience“, a osvědčeného „centrum jako Brno“. Druhý ze sloganů byl v průzkumu Incoma Research provedeném ve spádové oblasti Olympie vyhodnocen jako nejvhodnější pro brněnské nákupní centrum.

Idea nového stylu vznikla v Olympii a na jejím základě vytvořilo fotostudio bratří Smělíků sérii fotografií pro kampaně v roce 2008 a 2009. Nový vizuál se již objevuje i v ulicích Brna na reklamních plachtách, in-store reklamě, vybraných billboardech a tiskových materiálech centra, jakož i na novém webu brněnského nákupního centra.

Nový vizuální styl Olympia Brno

Nový vizuální styl Olympia Brno

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář





Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688