(Kurzy.cz)
CME: Konkurenční STV bude muset výrazně snížit objem reklamy
Slovenský parlament schválil, že veřejnoprávní televize STV bude muset do roku 2011 snížit objem vysílané reklamy z 3,0 % na 0,5 % vysílacího času. To by znamenalo, že ztratí část svých příjmů z reklamy, které by si měly přerozdělit komerční televize, zejména TV Markíza (skupina CME), která je jedničkou na trhu. Zpráva je mírně pozitivní pro CME. Slovensko představuje zhruba 12 % celkových tržeb společnosti.
Patrick Vyroubal
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři