Vyhlášeny ceny Žihadlo 2008
Občanské sdružení Máme otevřeno? získalo cenu za kampaň s názvem "Zkuste to" a občanské sdružení R-Mosty za kampaň s názvem "Skin - nevšední značka pro nevšední lidi".
Zvláštní cenu pak získalo občanské sdružení Vaváky za internetovou kampaň "Šance pro draha". Soutěž druhým rokem pořádá organizace Neziskovky.cz.
Ve druhém ročníku Žihadla soutěžilo celkem 24 neziskových organizací s 35 kampaněmi. Porotu tvořili zástupci neziskového sektoru, médií, reklamních a PR agentur i firem, které neziskový sektor dlouhodobě podporují.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.07.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
28.06.2024 Překoná zlato historická maxima?
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Pohonné hmoty zdražují. Čeká nás druhé nejdražší léto v historii?
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Měnící se trh s diamanty: Pravé diamanty nemusí být zcela věčné
Miroslav Novák, AKCENTA
Červnové zasedání bankovní rady ČNB – poslední snížení úrokových sazeb o 50 bodů
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets