Tribal DDB pro Volkswagen
Jedná se o microsite s výtvarnou soutěží pro děti. „Pro značku Volkswagen Touran je důležitá pozice rodinného auta, jehož jízdní vlastnosti a komfort ocení celá rodina,“ říká Markéta Vojáčková, manažerka marketingu značky Volkswagen. „Proto jsme na tento aspekt kladli velký důraz i při jeho relaunch kampani, která probíhala letos v létě v tisku“. A právě na tuto kampaň soutěž navazuje. Ve strategické rovině je to oslovením cílové skupiny rodin, v kreativní rovině potom přímo navazuje na vizuál tiskové kampaně, který je koláží s originální dětskou kresbou, jež byla také vybrána prostřednictvím soutěže mezi dětmi základní školy. Soutěž je umístěna na stránkách Volkswagen a mohou se jí zúčastnit děti do 15 let, které vytvoří (libovolnou technikou) obrázek na téma „Volkswagen, naše rodinné auto“. Vítězové jsou pak vybráni dvěma způsoby: především prostřednictvím hlasování veřejnosti přímo na stránkách, ze kterého vzejde absolutní vítěz napříč všemi věkovými kategoriemi. Další výherce ve třech věkových kategorií pak vybírá odborná porota složená z osobností spojených se značkou. Vítězové získávají atraktivní cenu – zapůjčení vozu Touran s plnou nádrží na týden. V kreativním týmu projektu jsou Adam Svatoš a Martin Feyrer, klientský servis zajišťují Patrik Rymeš a Patrik Hrubeš.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
21.06.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Apple se stává první značkou s celosvětovou hodnotou 1 bilion dolarů
Štěpán Křeček, BHS
Ceny v zemědělství dál klesají. Data z České republiky vévodí evropským statistikám
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Miroslav Novák, AKCENTA
Domácí ekonomika v 1. čtvrtletí vzrostla, ale čekala se trochu lepší čísla