Richter má cenu za spot s Kuchařovou
V něm propagovaly Prahu modelka Petra Němcová a Miss World Taťána Kuchařová. Někteří odborníci ale klip, jehož uvedení přišlo Prahu na 8,5 milionu korun, kritizovali. Poukazovali na to, že více než prahu zviditelnil bývalou Miss.
„Jsou to úplně nesystémově vyhozené peníze," řekl například mluvčí Asociace českých cestovních kanceláří a agentur Tomio Okamura. Podle něj by více pomohlo, kdyby na mapě předpovědi počasí na CNN nebo SkyNews byla kromě Varšavy, Berlína nebo Vídně také Praha. „Zasáhli bychom desetinásobně větší publikum i desetinásobně větší procento klientely, která má potenciál jezdit do Prahy,“ domnívá se Okamura. Fashion TV přitom pokládá za "třetiřadou až čtvrtiřadou televizi".
Cenu za spot udelila porota Tour Region Filmu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři