Operátoři mají etický kodex
Dohodli se na tom s Českým telekomunikačním úřadem. Kodex by měli vypracovat operátoři v rámci Asociace provozovatelů mobilních sítí a poté ho projednat s úřadem. Operátoři se v minulosti několikrát kvůli reklamě konkurence dostali do sporu. Například letos na jaře pražský městský soud zakázal Vodafonu používat reklamu "Nepodepsal", ve které srovnával studentský tarif.
Už žádné podrazy. Operátoři mají nový etický kodex.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz